الجمعة، يوليو 16، 2010

خدت قرارى



خلاص خدت قرارى



مش هأعلن إنكسارى



لو فاكر إنى فى بعدك



هأحس بإنهيارى 



أو إنى نفسى أبكى



وعلى دموعى بأدارى 



ولـ ده وده راح أشكى



من لوعتى ومرارى



لأ فوق م الل فى خيالك



واللى بوهمك رسمته 



كلمة واحدة هأقولهالك 



حبك خلاص فات وقته



و إنت اللى بعندك وغرورك 



من بين إيديك ضيعته 



دلوقتى هأبعد وأسيبك 



وهو ده إختيارى

هناك 6 تعليقات:

مها العباسي يقول...

الرحيل من اصعب القرارات ولكنه دائما اصدقها يمكن لانه بيجى بعد تفكير عميق وجرح اعمق

أسماء طلعت يقول...

خلاص .. قررت ..

صدقينى .. أنا مش عنيد .. ولا مغرور ..

أنا بأحافظ على العهد اللى بينا ..

أنك تكونى فى أمان ..

يا من قررت الرحيل ..!

لن ألومك ..

ولكن .. . . ما أريده أن تذكرينى بخير ..

لأن حبك ما زال يملأ عليا حياتى ..

حتى بعد الرحيل ..

كونى كما تريدين .. !

ايتها الحبيبة ..!

أسماء طلعت يقول...

خلاص .. قررت ..

صدقينى .. أنا مش عنيد .. ولا مغرور ..

أنا بأحافظ على العهد اللى بينا ..

أنك تكونى فى أمان ..

يا من قررت الرحيل ..!

لن ألومك ..

ولكن .. . . ما أريده أن تذكرينى بخير ..

لأن حبك ما زال يملأ عليا حياتى ..

حتى بعد الرحيل ..

كونى كما تريدين .. !

ايتها الحبيبة ..!

أسماء طلعت يقول...

هايل يا بنت .. !!

تحياتى ..

وكل سنة وأنت وأنا والجميع بخير وصحة ..

بنت عادية غلبوية يقول...

الرحيل : احيانا يا مها خطوة الرحيل بتكون في وقت متأخر بعد معاناه لكنها ضرورة

بنت عادية غلبوية يقول...

و أنت طيب محمد حلو تفاعل كلماتك مع الكلمات تحياتي